Tuesday, March 17, 2009

Promosi Perkahwinan - Loose Pack

Truffle

Silver Quality Praline



Gold Quality Praline





Ryverra Racher






Heart Shape




**********




Ada masanya kita inginkan satu kelainan dalam majlis "Raja Sehari" yang bakal kita hadapi. Agar majlis tersebut akan menjadi bual bicara yang mengasyikkan kepada para tetamu yang hadir.


Mungkin para pembaca boleh menjadikan "Promosi Perkahwinan - Loose Pack" sebagai satu cetusan idea yang mampu merealisasikan impian anda: Kenikmatan Coklat Mengasyikkan Suasana.


Bukankah mengujakan andai di meja pengantin dan tetamu terkormat tersusun rapi selonggok coklat yang menawan hati dan rasa? Dan bukankah ia juga menceritakan kepada para tetamu bahawa si Raja Sehari punya citarasa yang indah, seindah coklat yang akan cair dimulut.


Untuk mewujudkan suasana yang cukup istimewa itu, Strawchocz memberi peluang kepada para bakal Raja Sehari untuk menempah coklat kami secara Loose Pack.


Terdapat coklat Truffle, Praline dan Heartshape. Coklat yang lain juga [yang tidak digambarkan dalam promosi Loose Pack ini] seperti dalam Promosi Perkahwinan - Door Gift juga boleh dijadikan dalam bentuk loose pack.

Para pembaca boleh download sebutharga di ruangan DOWNLOAD di sebelah kanan.

2 comments:

SyuQ said...

SURE... klu sy kawen, mesti sy tempah pya. tp bkn tuk door gift. tp tuk sy makan. he he he. :-)

Lara said...

salam. berapa besar saiz coklat 'heart shape'? berapa warna pembalut yang ada? bagaimana dengan harga pengiraannya untuk tujuan perkahwinan?